Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
Właścicielem Agronoc.pl jest: Lifedan.pl Dębkowski Daniel
ul. Gajowa 58 lokal 31, 15-794 Białystok
NIP: 5423113659
REGON: 200307689
Telefon kontaktowy: (+48) 661-932-475
E-mail: kontakt@lifedan.pl
Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
W przypadku płatności przelewem, kartą płatniczą lub płatności elektronicznych – od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Sprzedawca umożliwia następujące formy płatności:
a) przelewem elektronicznym za pomocą systemu płatności obsługiwanego przez PayPal lub Autopay S.A,
b) płatnością internetową kartą płatniczą przy użyciu Autopay S.A lub PayPal,
c) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Revolut: 88 2910 0006 0000 0000 0445 1774,
d) kartami płatniczymi:
Visa
Visa Electron
Mastercard
MasterCard Electronic
Maestro
Płatności internetowe umożliwiają natychmiastowe opłacenie zamówienia.
Usługi płatności elektronicznych świadczą: Autopay S.A oraz PayPal.
Regulamin usług płatniczych Autopay S.A dostępny jest pod adresem: https://pomoc.autopay.pl/dokumenty.
Za datę dokonania zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję kartą płatniczą, zwrot następuje na rachunek przypisany do konta użytkownika.
Ze względu na charakter produktu cyfrowego, reklamacje dotyczące dostarczonych treści cyfrowych nie będą uwzględniane, a prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny, chyba że zakup dotyczy:
produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta,
produktów łatwo psujących się lub o krótkim terminie przydatności,
produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone.
Odstąpienie od umowy wymaga pisemnego oświadczenia przesłanego na adres Sprzedawcy:
Lifedan.pl Dębkowski Daniel, ul. Gajowa 58 lokal 31, 15-794 Białystok
Zwrot płatności (w tym kosztów dostawy) nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne produktu (rękojmia) przez 2 lata od daty wydania towaru.
Klient może żądać:
wymiany produktu na wolny od wad,
usunięcia wady,
obniżenia ceny,
odstąpienia od umowy.
Reklamację należy złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy lub mailowo na: kontakt@lifedan.pl.
Reklamacja powinna zawierać:
przyczyny reklamacji,
dokładne żądanie Klienta,
dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, numer telefonu, adres e-mail).
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
Koszty dostawy reklamowanego towaru do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca.
Konsument może skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów:
Stały polubowny sąd konsumencki,
Mediator Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
Platforma ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Podmiotem właściwym dla Sprzedawcy jest:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Białymstoku
ul. Żelazna 9 lok. 1, 15-297 Białystok
Tel.: 85 742 80 52, 85 742 80 59
E-mail: inspekcja.handlowa@bialystok.wiih.gov.pl
Strona: www.bialystok.wiih.gov.pl
Informujemy, że dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami RODO.
Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.